GodisGuden här :)


2009-11-08_1812godis

shit vad nice, äntligen 10k sweeps, det tog några försök sen satt den jäveln.

precis när Jens gick på toa(som absolut skulle se min sweep) så ljöd ljudet, Clean sweep! haha! fy fan vad skönt asså…. äntligeeeeeen! det är sjukt när man tänker på det, 10 000 sweeps…. tio tusen fuckin sweeps…. fy fan det är galet!!

jag känner mig nästan tom just nu fan, vad ska man göra nu då…. sweepa 20k ggr? haha….  

nej shit vilken befrielse det var när den sista ringen gick in, trodde aldrig jag skulle sätta den(därför jag inte väntade på jens) lirade på jens laptop ju.

när jag satt den så kom jens in i rummet typ 1min efter och såg helt uppgiven ut, men lika glad efter jag berättat att jag smackat in nr 10000….    

 

 

fy fan vad skönt!!!!!!

 2009-11-08_1817sweeps

2 Comments

Filed under Guestbloggers

2 responses to “GodisGuden här :)

  1. katjziska

    STORT grattis, skitnice juh :D

  2. Landskrona

    Gratulerar, Champ!

Leave a Reply

