Oh no


090321shanghai,

Jag har ramlat ner 2 placeringar på shanghai solitaire listan på rätt kort tid.. och har 2 st efter mig nu.. awww.. dags och sätta fart!!

Så gott som det går fy vad illa jag mår..

Det var kul att träffa er innan ni flyttade syrran & co. , dock kunde jag klarat mig utan den här magsjukan som jag fick på köpet ^^

Vilket får mig att tänka på en diskussion vi hade på båten “Människan” haha.. det du carro :D

Aja ;)

Måste åtminstone nå 5000 före Katjziska sen e allt bra!! ;o)

Pssst, jag fick VG+ på mitt slutarbete.. inte illa =D

Leave a comment

Filed under marru at Shockplay and IRL

Leave a Reply

