Nytt visningsrekord..


scandalplayer
January 12, 2009 at 10:07 pm · Edit

“Jag måste skratta lite dock – Du Marru måste väl ha rätt många “comments” på det här ämnet – Och det var jag som förslog ämnet igen ; )
Varför blir det alltid så? För ett par månader sen var det väl rätt många comments oxo?”

Scandals kommentar på:

https://marrubou.wordpress.com/2009/01/11/orlighet/#comment-2320

Varför skrattar du för det scandal?

Vad trodde du om inlägget? Klart det blev många kommentarer då jag skrev att det var öppet för diskussion. :D

Bra o ta upp en sådan sak som var aktuell oavsett om det spårade ur totalt igen med galenskaper. O sen får det räcka med MASTER ämnet på min blogg efter det inlägget. Ingen kan komma o säga att jag/vi inte gav master chansen att förklara sig nu.. sen gick det som det gick ;)

Mmm.. visst blev det många visningar på bloggen igår.

Så många att det slog rekordet för antal visningar per dag på min blogg, inte många mer än dagen för The Bricks on The Wall 13 men ändå.

65644664 

Gamla rekordet:

2333455

O nya.. med hela 4 mer visningar ;)

0299293

Själva visningsantalet på inlägget Oärlighet hamnade på 384 st, resten av visningarna är på bloggen i övrigt.

Sedan kan man ju undra vem det är som har suttit o klickat sig så många ggr till min blogg genom wolfsshockplay blog:

929282

REKORDET FÖR ANTALET KOMMENTARER på ett inlägg är längre inte på Bricks on The Wall heller, utan på inlägget “Shanghai krig”:

4954394

Inlägget hittar ni här:

https://marrubou.wordpress.com/2008/12/28/god-morgon/

O kommentarerna slogs med rätt så många med för den delen ;)

Se själva, Bricks on the wall 13:

39i9393993

Det inlägget hittar ni här:

https://marrubou.wordpress.com/2008/10/27/the-bricks-on-the-wall-13/

 

Nå.. blev ni någe klokare?

2 Comments

Filed under marru at Shockplay and IRL

2 responses to “Nytt visningsrekord..

  1. andy

    Jag brukar oftast klicka mig från wolfs och mrdds blogg till din, tittar först på deras om det har dykt upp ngt nytt sen in här =)

Leave a Reply

