Couronne drömmar!!!


_41418537_departures416

Ni kommer säkert skratta åt mig istället för med mig nu men det skiter jag i.. haha.. jag hade världens konstigaste dröm inatt..

Plötsligt gick alla spelare i couronne eliten ur ligan o då var det som på en flygplans avgångstavla i filmer när flygplan blir inställda – som dominobrickor som faller.. förstår ni vad jag menar? haha.

(Blir cancelled på alla avgångar^^)

O så dök det istället upp en massa div 1’ares namn i eliten istället för alla de som gått ur.. o där STOD MITT NAMN MED! :D haha…

Är det nåt tecken?

Måste jag ta mig till eliten nu? Eller kommer jag få en fribiljett dit? hihi.

Nån som kan hjälpa mig o tyda denna dröm? ;-)

Jag har lovat o göra ett ärligt försök till o ta mig till eliten, kanske det som spökar? :D

10 Comments

Filed under Couronne League

10 responses to “Couronne drömmar!!!

  1. katjziska

    Hahaha, kanske är ett tecken =)

  2. Hahahha, drömma går ju :):)

  3. hahah vore ju helt sjukt om det hände på riktigt! ;D

    oki.. marru to elite 2009! :D

  4. Bloggen strular nåt rejält nu oxå har jag märkt.. inlägg försvinner.. sen kommer de tillbaks… lol.. syns ibland..! ;)

    Är det bara jag? :D

  5. katjziska

    Verkar juh va nått skumt för ett inlägg kan jag inte komma in på alls o kommentera.. :)

  6. hehe vad ska nästa dröm handla om?
    vågar man sova? xD

    Det blir mkt press på en själv va , haha.

  7. katjziska

    So tell me what have u dreamt about beybi?

Leave a Reply

